Perfecto Popcorn Review

Perfecto Popcorn , antara produk perfecto Snek baru. Ia dilancarkan kepada wakil-wakil media, tetamu selebriti dan pengaruh sosial yang terkenal di pusat membeli-belah E- Curve , Mutiara Damansara. Pelancaran dimulakan dengan sedikit komedi pendek, yang memperkenalkan popcorn dan tiga perisa iaitu Ultimate Caramel , The Vanilla Perancis, dan Chocolate in Love . Kemudian hadirin telah disajikan dengan tayangan percuma filem komedi " Spy " .










Bermulanya saya mengenai popcorn ini melalui kakak office . Dia suruh saya try rasa flavour Caramel.
Rasanya sangat sedap dan cair di mulut. Selepas balik kerja saya terus pergi tesco dan grap 2 perisa.





Review Perfecto Chocolate 

  • Terasa coklat yang cair di dalam mulut
  • Terlalu manis bagi saya
  • Rasa coklat seakan mocha agak pekat dan memukau]
  • Sangat ranggup
  • Pengemar coklat boleh mencuba perisa ini



Boleh tengok ingredient yang ada dekat belakang snek






Review Perfecto Vanilla

  • Saya sangat mengemari perisa ini
  • Rasa yang sangat berlemak krim dengan kehadiran bau vanilla yang memukau
  • Cair rasa vanilla di dalam mulut
  • Sangat sangat sarankan perisa ini
  • 5 bintang 

Selepas review yang saya buat ini, korang cepat cepat grab dekat tesco yang behampiran. Sekarang tengah ada separuh harga pengenalan. Cepat cuba perisa kegemaran anda semua. Lepas ini, pergi wayang bawak pop corn sediri hehe.











No comments: