BOY ..









Hidup..
Hidup ku juga memerlukan seorang lelaki.
Lelaki yang selalu ada di sampingku.
Lelaki yang dapat menjagaku .
Kini..
Aku tak tahu adalah aku memiliki ataupun tidak
50/50 .

Lelaki..
Sukar memahami perasaaan seorang wanita.
Ada lelaki ego, kaki baran , sopan , beriman n so on.
Aku dapat membezakan setiap sikap seorang lelaki itu.
Aku.
Tak mampu membuat pilihan.

Sudah penat untuk kecewa
Sudah serik untuk di permainkan.
Sejujurnya.
Aku mempunyai seorang hero
Tapi.
Aku tak memahami sepenuhnya keadaan dia.

Perasaannya, sikapnya, wataknya dan peribadinya.
Kekadang aku bertanya juga
Dia ke utusan untuk ku
Atau
Dia juga peyinggahan sahaja

Aku keliru
Aku penat
Aku tak terdaya

Kekadang gembira
Kekadang menangis
Kekadang mara tak tentu hala
Kekadang ketawa sentiasa

Hanya satu perkataan di keluarkannya
SABAR ...






No comments: