im back !!








Aku yang dulu sudah tiada hahahaah.

Hi assalamualaikum semua

Wahhhh gembira n teruja gila aku bila dah tahu password blog aku ni :"D

Mesti koran perasan kan aku dah bejaman tak meratah blog aku ini dengan entry baru 

Hahahaha.

BUKAN dan tak sudi . Tapi aku lupa pasword . Sedih gila kowt :'D


Tapi tak apa. Aku yang sekarang bukan macam aku yang dulu.

Terlalu banyak frust dalam kehidupan dan asik meracau pasal si mamat neo 

Kah kah kah


Bila aku baca balik macam kelaka n lucu lak cinta macam gitu.

Aish .

Sokey sekarang aku tengah buat project mystery yang di namakan



" PRELOVED PROJECT BY THE.MIAA"

Kalau korang nak beli baju brand n cecantik tapi bajet sederhana.

Korang boleh usha aku punya istagram eh

Tapi brader sory ..


Barang FEMALE only . heheh


so apa lagi follow lah istagram saya :



@the.miaa
@the.miaa
@the.miaa






follow k serius tak menyesal ^_^




No comments: